NOTEIKUMI
Latvijas Republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Distances līgums
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA "LV Project&Design" reģistrācijas nr.40103227378 , juridiska adrese Alīses iela 6-9, Rīga, LV-1046 no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu: Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
Pircējs pērk Preces, aizpildot attiecīgu pasūtījuma formu www.essieviete.lv vietnē. Veicot pasūtījumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un savu kontaktinformāciju. Pircējs ir atbildīgs par pareizu datu uzrādīšanu, pretējā gadījumā Preces piegāde var kavēties vai nebūt iespējama.
Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci, lietojot Interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus - maksājums ar bankas karti vai Pircējs kā apmaksas veidu var izvēlēties arī maksājums bankas pārskaitījumu, izmantojot Pārdevēja sagatavoto un Pircējam uz e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Pēc apmaksas veikšanas Pircējs uz viņa norādīto e-pastu saņem vēstuli par samaksas saņemšanas apstiprinājumu.
Izvēloties rēķina apmaksu ar bankas pārskaitījumu, pircējam rēķins ir jāapmaksā 3 darba dienas no rēķina sagatavošanas datuma. Gadījumā, ja pircējs rēķinu 3 darba dienu laikā nav apmaksājis, pasūtījums tiek anulēts. Pārdevējs nodrošina preču īzsūtīšanu 1-3 darba dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par Preci. Pārdevējs brīdina Pircēju, ja Preču piegāde kavējas Preču piegādes pakalpojumu sniedzēja vainas dēļ.
Preču atgriešana
Naudu par atgriežamo Preci Pārdevējs pārskaita uz bankas kontu, kuru Pircējs ir norādījis atteikuma veidlapā. Nauda tiek atgriezta 14 kalendāro dienu laikā no atteikuma veidlapas saņemšanas.
Sūdzības un strīdu risināšana
Sūdzības iesniegšana notiek elektroniski, nosūtot sūdzību uz e-pastu [email protected]. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja Pārdevējs sūdzību atzīst par nepamatotu un Pircējs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekrīt, Pircējam ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot rakstveida iesniegumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot: vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu, strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinājumiem pieejama šeit:
https://www.ptac.gov.lv/lv/stridu-risinasanas-process
https://registri.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Tiešsaites strīdu risināšanas platforma
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage